Skolan

Ehm..jag vet att jag inte skulle skriva om skolan osv.. Men :c eftersom jag inte kommit på vad jag ska skriva om
Än .. Eller ja.. Ja xD igår så träffades jag,emma och michelle i tillberga och åt pizza. Sedan gick vi mot lekberga och tog kort och bara pratade. :) bilder på går dagen ska ni få idag (troligen) en annan sak jag ska säga är attjag har blivit helt sims tokig så att jag till och med drömmer om det.. :o usch. MEN det är ju så kul att spela :c. Jag och michelle skypade från 15-04 på söndagen och spelade sims... Gud säger jag bara.

Btw varje måndag som går jag i skolan till 15.30 och klockan 16.00 börjar jag jobba (som fritidsledare) fram till klockan 20.00 så på måndagar kanske inte bloggingen är på topp :) helt ärligt vet jag inte varför jag säger detta xD vem fan läser egentligen? :o









Namn, Mail, Blogg,